У 2015 році компанія
своєчасно змінила стратегію та була представлена в мережі Інтернет. В умовах
економічної кризи індустрія краси постраждала одна з перших.
Вловивши нові
тенденції, компанія розпочала співпрацю з Інтернет майданчиками «MAKE UP»,
«PARFUMS», «MODNA KASTA», «ROZETKA». Рішення співпрацювати з інтернет-магазинами
надало компанії додаткові переваги.
Бала налагоджена
робота з мережею магазинів «АРХІТЕКТОР КРАСИ», а також роздрібними магазинами
професійної косметики. Таким чином, була посилена робота з роздрібними
клієнтами.
Наявність в арсеналі
компанії лінійок засобів для лікування волосся та шкіри голови, в такому бренді
як CUTRIN, дозволило налагодити
роботу з мережами аптек «ТАС», «Віталюкс», «Пані Аптека» у напрямку трихологія.
У 2015 році
компанія відкриває власний Інтернет магазин «БУТІК CUTRIN».
Новим етапом у
розвитку компанії було співробітництво з ТОП Косметікс, початком якого було
просування торгової марки «CHRISTINA».